054-7000037:

קונים נכס חדש? תשקיעו גם בגינה של הבית

קניתם בית חדש. איזה כיף! עבור מרבית האנשים קניית בית היא תהליך לא פשוט וניתן לומר כי מדובר על הרכישה המשמעותית ביותר בחיים כך שאם השקעתם ברכישת הבית ובעיצובו מומלץ עבורכם להשקיע גם בעיצוב הגינה- גינה מעוצבת ויפה תגרום לכם לשהות הרבה זמן בחוץ וסביר להניח שהיא תהפוך לאחד המקומות- ואולי למקום האהוב ביותר עליכם בבית. מאמר זה יציע כמה טיפים אשר יוכלו לסייע לכם בעיצוב הגינה.
7 נקודות למחשבה לפני עיצוב הגינה:
1. לצור תחושת המשכיות- עיצוב הגינה הינו חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, לכן יש לתכנן את הגינה כך שתתאים למבנה הבית ולעיצוב הפנים שלו- בצורה זו תתקבל תחושה של המשכיות.
2. בחירת סגנון- בחירת סגנון הגינה צריכה להתבצע (כפי שציינו) גם בהתאם למבנה ועיצוב הבית וגם בהתאם לסגנון שלכם ולצרכים שלכם- ניתן לעצב את הגינה במגוון סגנונות- אפשר לבחור בעיצוב ים תיכוני שמכיל צמחיה חסכונית. בין הצמחים הבולטים ניתן למצוא- עצי זית, עץ אלון, רוזמרין, מרווה ועוד. גינה בסגנון אנגלי לעומת זאת, תהיה רומנטית וטבעית, תכיל עצים, שיחים, הרבה דשא, פרחים ועוד. נוסף על כך, תהיה הגינה פונקציונאלית ותוכל להכיל תבלינים וירקות. בנוגע לריהוט תכיל הגינה ספסלים עתיקים שעשויים מעץ, גזעים כרותים ועוד. נוסף על הסגנונות העיצוב הללו ניתן לעצב את הגינה בסגנון טרופי, איטלקי, יפני וכו'.
3. בחירת צבעים- מומלץ לבחור שניים- שלושה גוונים בלבד, בצורה זו יהיה ניתן לקבל מראה נינוח.
4. תאורה- ניתן לבחור בין מגוון גופי תאורה בעוצמות שונות- אפשר למשל להאיר את השבילים של הגינה על ידי פנסי הצפה שהם מנורות שמותקנות באדמה- הארת השבילים תתרום לתחושת השלווה בגינה. כמו כן, ניתן לפזר עמודי תאורה בגינה ולהקפיד למקם אותם במרחקים קבועים זה מזה, משום שמדובר על גינה פרטית רצוי לבחור בעמודי תאורה נמוכים. מומלץ להתקין נורות לדים חסכוניות. ניתן להאיר את הגינה גם באמצעות תאורה צבעונית או על ידי תאורת קיר. את שביל הכניסה רצוי להאיר בשני הצדדים ובאור חלש.
5. הוספת פרגולה- פרגולות לגינה עונות על שני צרכים- צורך פונקציונלי וצורך עיצובי. פרגולה בגינה מאפשרת לבני הבית לשבת בחצר בכל עונות השנה מפני שהיא מספקת הצללה בימים החמים ומגינה על היושבים מגשמים ורוחות במהלך החורף. כיום, ניתן להתקין פרגולות שעשויות מחומרים שונים כאשר מרבית בעלי הבתים בוחרים בפרגולות שעשויות מעץ משום שהן מקנות לגינה מראה טבעי והרמוני.
6. בחירת צמחים- מומלץ לבחור בצמחים שפורחים בעונות שונות- כך תישאר הגינה פורחת במהלך חודשי השנה. כמו כן, רצוי לבחור בצמחים בעלי גובה שונה- הדבר יהפוך את הגינה למעניינת יותר. נוסף על כך, יש לבחור בצמחים שמתאימים לתנאי האור בחצר.
7. מומלץ לקבל שירות ממעצב גינות מקצועי ובעל ניסיון אשר עיצב גינות בגדלים וסגנונות שונים.
7 העצות הללו יסייעו לכם לעצב גינה יפה, מושקעת וייחודית. כמובן שכדאי ליהנות מהעיצוב יש לתחזק את הגינה- לגזום את הצמחייה, לנקות את השטח, להסיר פרחים שיבשו, לדשן את הגינה, להקפיד להשקות את הצמחייה-מומלץ להשקות בטפטוף ולהתקין מחשב מים.

מרחבי הרשת:
הרבלייף – חיים טבעיים יותר
מארק היוז – מייסד הרבלייף
הרבלייף תעניק חסות לספורטאים מצטיינים
הרבלייף מציגה: אבקת חלבון למגזר הדתי
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה