054-7000037:

מה חשוב לבדוק ולעשות לפני שמזמינים מוביל?

יש מספר דברים חשובים שעליכם לבדוק בעת הזמנת מוביל, בין אם מדובר בהובלה רצינית או הובלה קטנה. המחיר הוא הדבר הראשון המנחה את כולנו אבל לא רק, ביטוח, שירות, המלצות ועוד, כל אלה הם דברים חשובים ומצריכים זמן – הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לפני מעבר דירה.

ביטוח- כל חברת הובלות שמכבדת את עצמה מציעה ללקוחותיה ביטוח תכולה בזמן מעבר הדירה. משמע אם כתוצאה מטיפול לא נכון של המובילים נגרם נזק לרכוש שלכם תוכלו לקבל פיצוי כספי על המוצרים שנפגעו. אל תתפשרו על נושא זה! וודאו כי הביטוח שמוצע לכם מכסה את עלות הרכוש שלכם שעתיד לעבור. חשוב לדעת שהביטוח לא מכסה תכשיטים ולכן חפצים כאלו מומלץ להעביר לבד. (נושא זה שונה במקרים של הובלה קטנה).

התארגנות למעבר- כמו בכל דבר אחר בחיים כך גם בתחום ההובלות- זמן = כסף. הכנה מוקדמת וטובה מבחינתכם תוכל לחסוך לכם זמן וכאב ראש יקר. דאגו לארוז מבעוד מועד כל דבר בבית (כן גם את תכולות המקרר והארונות בבוידעם). המובילים שאנו עובדים איתם מגיעים בזמן ואם הלקוחות מבצעים את כל ההכנות כמו שצריך אין סיבה שלא תסיימו את ההובלה עד הצהריים.

חוזה זה חוזה- בררו מראש עם המוביל את העלות של ההובלה וודאו שהצעת המחיר כוללת את כל הסעיפים הרלוונטיים והתוספות האפשריות, לדוגמת- הימצאות של מעלית בבנין, מרחק חניית המשאית מהבניין, מספר הקומות בבניין, דלק, טיפ למובילים ועוד. לעיתים נושא זה בעייתי יותר בתחום של הובלה קטנה ולכן כדי לבדוק אותו לעומק שלא יצא מצב שאתם משלמים על הובלת שלושה ארגזים כמו על הובלת דירה.

המלצות רבותי המלצות- בכל מקרה של הזמנת בעל מקצוע מומלץ לברר מראש ולקבל המלצות על בעל המקצוע, כך גם בתחום ההובלות

לארוז בכיף- כולם מסכימים שתקופת מעבר דירה היא לא תקופה פשוטה, וזאת בלשון המעטה, לכן אנו ממליצים לכם לראות את חצי הכוס המלאה ולהסתכל על זה בתור חוויה, בתור הזדמנות לבלות יחד – לארוז ולפרוק, בינינו זה גם יותר קל וגם יותר נעים מאשר לעשות זאת בחלקים או לבד.

חישבו צעד קדימה- בשלב האריזה תחשבו כבר איך תוכלו להקל על עצמיכם ועל המובילים בשלב הפריקה. אנחנו ממליצים לרשום על גבי הארגזים את תכולתם ולאיזה חדר בבית הם מיועדים וכך המובילים יוכלו לפרוק לכם את הארגזים ישירות לחדר המיועד, מה שיחסוך לכם סחיבות וכאבי גב מיותרים.

שירותים נוספים- במידה ואתם זקוקים לעזרה באריזה, ניקיון, פריקה או אחסון החפצים שלכם תוכלו להיעזר בשירותי המובילים. רוב המובילים מספקים גם שירותי עזר כאלו שיוכלו להקל עליכם רבות בתקופת המעבר.

זמן מעולה לעשות סדר – מעטים האנשים שקל להם להיפטר מציוד ישן, ולכן מעבר דירה הוא "תירוץ" נהדר לעשות סוף סוף סדר ולצמצם את הקיפי הציוד המיותר בבית וזכרו, שלא חייבים לזרוק אלא תמיד אפשר לתרום.

מרחבי הרשת:
הרבלייף – חיים טבעיים יותר
מארק היוז – מייסד הרבלייף
הרבלייף תעניק חסות לספורטאים מצטיינים
הרבלייף מציגה: אבקת חלבון למגזר הדתי
הרבלייף – הסטוריה ותרומה לקהילה