054-7000037:

מהן טכנולוגיות הבניה החדשות לבניית בית באופן פרטי?

החלום שלכם הוא להקים בעצמכם את הבית הפרטי שבו אתם תגורו. אתם לא רוצים לקנות בית מקבלן, או לעבור לגור בשכונה שבה אמנם יש בתים פרטיים – אך כולם נראים כמו שכפול אחד של השני, והדבר מאבד מהייחודיות. אתם מעוניינים בבית פרטי שאתם תתכננו אותו ממש מההתחלה. כך בעצם, הבית יהיה פרטי במלוא מובן המילה – כי אין עוד כמוהו בעולם כולו. זה כמובן מחייב אתכם להיות מעורבים מאד בכל תהליכי הבניה עד לפרט הקטן. חשוב מאד שתתעדכנו בטכנולוגיות החדשות שמאפשרות לכם לבנות במהירות את הבית שלכם – רובן קשורות לנושא של בניה קלה, ומאפשרות לכם ליהנות גם מתעריפים נוחים למדי.

 

אז מהן השיטות החדשות שכדאי להכיר?

  • בניה עם יבילים – זו אחת השיטות הקלאסיות של בניה קלה שאפשר בהחלט לאמץ היטב. מדובר על יבילים שהם כבר מוכנים, ונותר רק להוביל אותם אל המקום הנדרש. כמובן שאתם יכולים לבחור במדויק את היבילים שיתאימו לכם – על פי הגודל שלהם, הצורה שלהם, וכיו"ב. אפשר כמובן לבחרו גם ביבילים דו קומתיים במידת הצורך. היתרון הוא שהקמת היבילים הללו היא מהירה מאד, וכשמובילים אותם לאתר הבניה הם בעצם כבר מוכנים לגמרי – ורק צריך להניח אותם במקום .אם אתם מחפשים פתרון שהוא זול למדי ומהיר במיוחד – זו הבניה עבורכם!
  • בניה עם מכולות – עוד שיטה מעניינת מאד שהפכה לחדשה, היא בניה באמצעות מכולות. אנו מכירים את המכולות בתור מקום שמשמש לרוב למטענים שונים. אולם, בעידן שבו מחפשים פתרונות חדשים ומקוריים, בניה עם מכולות הפכה לבדר הבא, ומדובר על טרנד עולמי שתופס תאוצה מדהימה! אמצעות עיבוד קל, אפשר לחבר את המכולות אחת לשנייה, וליצור מבנה של ממש – כולל גם בניה בקומות במידת הצורך. מדובר גם על חומר זול מבחינת העלויות שלו, ומכאן הפופולריות.
  • בניה מהירה בחלקים – שיטה נוספת של בניה קלה שאפשר לשקול אותה, שאף היא נחשבת לחדשה יחסית בארץ, היא בעצם בבניה עם הובלת חלקים מוכנים. מה זה אומר? אלו לא יבילים מוכנים – אבל מדובר על חלקים מוכנים שמגיעים – קירות, ריצוף, גג, וכיו"ב. החלקים הללו מגיעים כאמור מוכנים מהמפעל, ואז רק נותר לחבר אותם בתוך אתר הבניה עצמו. היתרון בשיטה זו של בניה קלה, הוא שהיא מאפשרת לכם ליהנות מיותר התאמה אישית, ובאמת לתכנן את הפרויקט של הקמת הבית מאפס.

 

אל תשכחו שאתם רותמים את הטכנולוגיה לשירותכם

אחד הדברים שחשוב לנו להזכיר לכם לסיום הוא שיש לכם בעצם שפע של אפשרויות להקמת הבית הפרטי שלכם. אתם צריכים להתעניין אצל קבלנים שונים מהן כלל השיטות, כולל השיטות החדשות ביותר, וצריכים בעצם לסקור את כלל האפשרויות. כך הדרך שלכם להקמת הבית – תהיה באמת דרככם האישית.